Міжгалузевий інтегрований курс STEM (технології) 5 клас
5 клас
Урок 1.
Що таке STEM-освіта. Які бувають професії? STEM професій. STEM-галузі.
Урок 2. Що таке проєкт. Ознаки проєкту. Резюме проєкту.
Урок 3.
Тема. Шлях до успіху. Мій найважливіший проект. Особистість – як найважливіший проект. Поняття проекту. Проект від ідеї до втілення. Проект «Мій шлях до успіху»
Урок 4.
Тема. Я у закладі освіти та класі. Моя школа – це люди, які мене оточують. Я, мої друзі, мої вчителі, люди, які піклуються про мене у школі
Урок 5
Тема. Кількісний та якісний склад учасників освітнього процесу закладу освіти Професії сучасної школи. Умови та засоби навчання. Еволюція засобів навчання.
Урок 6
Тема. Проблема енергоефективності школи у епоху цифрових засобів навчання. Проєкт «Навчальний кабінет моєї мрії».
Урок 7.
Тема. Моя школа: територія та будівля. Масштаб. План-схема приміщення та
території.
Урок.8.
Тема. Проєкт "Школа майбутнього"
Урок 9.
Тема. Проєкт «Школа майбутнього». Створення макета будівель.
Урок 10.
Тема. Проєкт «Школа майбутнього». Створення макета території школи
майбутнього.
Урок 10.
Тема. Проєкт «Школа майбутнього».
Урок 11.
Тема. Об’єкти Всесвіту. Проєкт «Наш дім - Сонячна система.»
Урок 12
.
Тема. Об’єкти Всесвіту. Історія освоєння космосу. Космічні апарати і станції.
Члени екіпажу і їх обов’язки. Життєзабезпечення космічної станції.
Урок 13
Тема. Небезпечні фактори Космосу. Захист космонавтів від переохолодження та
ударів космічним сміттям при роботі у відкритому космосі. Проєкт «Наш дім -
Сонячна система.»
Урок 14
Оптичні прилади, що дозволяють вивчати Всесвіт. Проєкт «Виготовлення
«зоряного» проектора»
Урок 15
Тема. Знання, уміння і навички, необхідні працівникам космічної галузі. Де
отримують космічні професії. Україна космічна. Проєкт «Виготовлення
«зоряного» проектора»
Урок 16
Взаємодія тіл. Сили у природі та техніці. Прості машини та механізми. Явища та
процеси, на яких базується робота простих машин. Проєкт «Прості та складні
механізми навколо нас. Виготовлення механічної іграшки.»
Урок 17
Тема. Сила тертя. Тертя покою та ковзання. Дослідження факторів, що
впливають на величину сили тертя. Проєкт «Прості та складні механізми
навколо нас. Виготовлення механічної іграшки.»
Урок 18
Тема. Проєкт «Прості та складні механізми навколо нас. Виготовлення
механічної іграшки.» Випробування виготовлених іграшок.
Урок 19
Тема. Сила гравітації. Крила. Чому вони літають? Проєкт «Крила»
(виготовлення моделей літальних об’єктів).
Урок 20
Тема. Історія повітроплавання та літакобудування. Авіабудування в Україні.
Проєкт «Крила» (виготовлення моделей літальних об’єктів).
Урок 21
Тема. Розкладання білого світла на кольори. Світлові ефекти. Виготовлення
оптичного приладу.
Урок 22
Тема. Утворення кольорів. Фарби.
Урок 23
Тема. Поети і письменники про сонце і світло.
Урок 24
Тема. Фотографія – мистецтво світла. Фотографія як жанр мистецтва.
Урок 25
Проєкт «Містичне царство кольорів. Картина «Кольорове диво» для яскравого і
доброго настрою! Презентація і обговорення проєкту.
Урок 26
Тема. Знак у системі комунікації «людина-людина». Знаки природні та штучні.
Класифікація знакових систем.
Урок 27
Тема. Герб мого регіону, міста/селища. Мій сімейний герб.
Урок 28
Тема. Закодовані імена в українській вишиванці.
Урок 29
Тема. Розробка емблеми (логотипу) «Я обираю STEM».
Урок 30
Тема. Знакові системи та професії, пов’язані з ними.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар