5 клас

Тема. Я у закладі освіти та класі. Моя школа – це люди, які мене оточують. Я, мої друзі, мої вчителі, люди, які піклуються про мене у школі. Проєкт "Школа майбутнього"



Розгадай ребус і ти дізнаєшся який буде об’єкт нашого дослідження в модулі «Людина-людина»


Школа-фундамент будь-якого суспільства. Яким є суспільство така і школа. Школа змінюється та вдосконалюється. Змінюються норми освіти та методики. Школа - те місце, де ми проводимо 11 років нашого життя. Там формується наш світогляд, розкривається особистість, збираються основні знання. Шкільні роки - це завжди дуже яскраві події в житті кожної людини.

Отже ми можемо пофантазувати та уявити нову школу, школу майбутнього, в якій буде комфортно, цікаво, затишно. У такій школі кожен учень почуватиметься успішно.

Ми спробуємо відповісти на запитаня: Яка повинна бути школа майбутнього? Якою повинна бути територія школи майбутнього? Та візуалізуємо відповідь

Нам з вами потрібно:

Продумати всі моменти, як школа майбутнього виглядатиме, що буде на території школи, хто в ній викладатиме і навчатиметься.
  1. Дізнатися, якнайбільше інформації про свою школу
  2. Дослідити еволюцію засобів навчання.
  3. Дослідити проблему енергоефективності школи у епоху цифрових засобів
  4. Проаналізувати отриману інформацію.
  5. Уявити школу майбутнього. Якими я бачу вчителя та учня майбутнього. Яким стане урок майбутнього.
  6. Спланувати роботу над створенням макету школи майбутнього.
  7. Створити макет території школи майбутнього


Подивіться, які є школи в різних країнах світу










Розмістити величезне місто, з усіма його вулицями, будинками на столі вміють робити архітектори.

Архітектор - це фахівець, який створює будівлі та міські простори.



Архітектори виготовляють макети будинків і розміщують їх уздовж заздалегідь накреслених зменшених вулиць, площ.

Сьогодні на уроці ми розпочнемо роботу над проєктом «Школа майбутнього», що розрахована на три уроки. Ми будемо вдосконалювати навички та вміння роботи креслярськими інструментами при виконанні креслення розгортків будинків. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати. Ознайомимося з історією архітектурного макетування.

У вас є чудова нагода відчути себе архітекторами і разом з однокласниками та однокласницями побудувати макет території школи майбутнього.

Сьогодні ми уявимо себе архітекторами, яким було видано завдання — створити територію школи майбутнього і презентувати свої роботи

Як ви вважаєте, з чого вам як архітекторам слід розпочинати роботу?

Проєктування, складання плану майбутнього будинку, жит­лового масиву і навіть цілого міста архітектор починає з вивчення місцевості: кліматичних особливостей. Потім він починає креслити ескізи майбутніх вулиць, будинків, парків чи скверів.

Коли ескізи вже готові, архітектор береться до виготовлення макету — зменшеного зображення майбутнього будинку чи міста в об’ємі.

Макет території – це максимально точна зменшена копія території, виконана з різних матеріалів. Традиційно для конструювання зменшених копій будівель використовується папір та ватман, однак, ваша фантазія може підказати вам використання й інших матеріалів, часом – самих незвичайних.



Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми здійснемо подорож у часі. Мандруючи ми зазирнемо в майбутнє. А подорожувати будемо з героями фільму «Назад у майбутнє» Марті МакФлай і доктором наук Еммет Браун

https://versiits2.wordpress.com/2020/04/12/%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D1%94%D1%97-%D0%BC%D1%80%D1%96%D1%97-%D0%B2%D1%96%D1%80%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B5/


Архітекторові потрібно вміти малювати, креслити, володіти кольоровим просторовим уявленням, уміти сміливо й цікаво фантазувати.

А як виглядатиме школа майбутнього? Спробуємо уявити таку школу.

Мандрівники Марті МакФлай і доктор наук Еммет Браун почали фантазувати, який вигляд матиме територія школи майбутнього.

Які будуть майданчики?
Як виглядатиме сама споруда школи?
Які зони будуть на території школи?
Які рослини будуть рости на території школи?


Якщо хтось захоче пограти в футбол, то виникнуть інтерактивні ворота, які самі будуть показувати рахунок. А всередині спортивного залу поставлять спеціальні тренажери, які, зчитуючи думки учня, підберуть йому спортивну програму.

Споруда не має аналогів, працює на теплових насосах, що використовують енергію землі і постачають його для потреб гімназії, 50 пробурених свердловин братимуть тепло впродовж опалювального періоду, а влітку вони працюватимуть на охолодження будівлі. Німецьке мультифункціональне скло, що регулює прогрів повітря в аудиторіях, сонячні батареї, надсучасна система вентиляції, «розумне» освітлення, трирівнева система очищення води – це далеко не всі технічні характеристики будівлі.

Уявіть себе архітекторами!
Подивись приклади готових робіт, а також обов’язково на максимум задіяти фантазію, пофантазуйте та намалюйте територію школи майбутнього.
Для роботи використовуйте матеріали на вибір (олівці, фломастери, фарби).




Домашнє завдання













Немає коментарів:

Дописати коментар