5 клас

Тема. Проєкт «Містичне царство кольорів. Картина «Кольорове диво» для яскравого і доброго настрою! Презентація і обговорення проєкту.

Ми починаємо урок, а на уроці ми…

УВАЖНІ!
РОЗУМНІ!
ОРГАНІЗОВАНІ!
КМІТЛИВІ!


В процесі вивчення Модуля 4. Людина – образ. Тема «Намалюю тобі Сонце. Промінь і світло» ми дослідили природу світла та світлових явищ, утворення різних кольорів, отримання відтінків різних кольорів при змішуванні фарб. І сьогодні на уроці ми використаємо набуті знання на практиці при створенні картини « Кольорове диво» для яскравого і доброго настрою!






Нас оточує різноманіття кольорів, в природі немає безбарвних предметів. Ми завжди звертаємо увагу на красу яку дарує нам природа; на те багатство кольорів, яке має кожна пора року: зелена травичка, блакитне небо, розмаїття квітів, осіннє листя… Важко уявити, що було би, якби колір зник. Яким би був наш світ? Наш світ наповнений світлом і кольором. Чому небо синє, листя жовте, ялинка зелена, бузок фіолетовий і багато різних тіл мають безліч кольорів?
Як ми бачимо кольори? Чому світ навколо нас кольоровий? Як утворюються похідні кольори? Як створити картину різнобарвною, маючи тільки основні кольори?
Якщо мати тільки три основних кольори (синій, жовтий, червоний), то з їх допомогою можна створити різнокольорову картину

Мета:

мати уявлення про світло та утворення кольорів, дослідження як утворювати нові кольори, шляхом змішування фарб, розвиток творчої уяви через виконання практичних завдань

Завдання:
Ознайомитись, як впливає світло на колір. Ознайомитись з історією розвитку теорії світла.
Розкрити таємницю кольору і дослідити способи його застосування
Дізнатися більше про кольори, кольорову гаму, змішування кольорів
Створити Картину “Кольорове диво” для яскравого і доброго настрою;
Надати відкриття своїм друзям і однокласникам


Створюємо картину « Кольорове диво» для яскравого і доброго настрою!

https://www.youtube.com/watch?v=C7ChX4K1m6A







Правила виступаючого:

1. Промовець має доброзичливо ставитися до співрозмовника.
2. Промовець не повинен ставили в центр уваги власне «я», краще бути скромним у самооцінці і не нав’язувати категорично співрозмовникові власних думок та оцінок.
3. Промовець повинен уміти користуватися прийнятими в науковій дискусії мовними кліше.
4. Промовець повинен дотримуватися обраної теми для диспуту й не змінювати її на іншу тему на власний розсуд.
5. Промовець повинен дотримуватися логіки й слідкувати за тим, щоб його висновок не суперечив посилці, щоб наслідок випливав із причин.
6. Промовець повинен пам’ятати про те, що він бере участь у диспуті не один і що його виступ може тривати від 45 секунд до 1,5 хв.
7. Промовець повинен пам’ятати про те, що слухач його не тільки чує, але й бачить.

Правила слухача:

1. Слухач повинен ставитися до промовця доброзичливо, шанобливо й терпляче.
2. Доброзичливо, шанобливо вислуховуючи співрозмовника, слухач не повинен перебивати його, відволікати від думки, вставляти свої зауваження.
3. Слухач повинен докласти зусилля, щоб зрозуміти промовця, причому зрозуміти правильно.
4. Слухач повинен вчасно оцінити промову співрозмовника, погодитися чи не погодитися з ним, відповісти на поставлене запитання.
5. Якщо слухачів багато, не слід відповідати на питання, поставлені іншому співрозмовникові, взагалі реагувати на слова, спрямовані не до вас.


  • Чому я навчився?
  • Чого я досяг?
  • Чи все вдалося?
  • Які труднощі виникали?
  • Які шляхи їх подолання ви обрали?
  • Що у мене раніше не виходило, а тепер виходить?
  • Що нового я дізнався?









Немає коментарів:

Дописати коментар