Освітня галузь "Технології" (дівчата) 6 клас
Шановні дівчатка !
Ви відкрили сторінку, яка створена спеціально для вас на період карантину. Сміливо мандруйте цією сторінкою! Працюючи самостійно, виявляйте творчість та ініціативу, беріть на себе відповідальність за ухвалення рішень. Ваші вмілі й вправні руки вже виконували красиві речі. Сподіваюся, що ці завдання допоможуть вам самореалізуватися, нададуть натхнення і наснаги в навчанні та творчості.Фантазуйте і творіть! Приємних вам рукоділок та цікавих творилок!
Проєкт (у сфері шкільної технологічної освіти) - це завершений цикл проєктно-технологічної діяльності, спрямованої на вмотивоване одержання очікуваного результату у визначеній часовій послідовності, продуктом якої є поетапно виготовлений особистісно й соціально значущий виріб або послуга, змістове наповнення матеріалів особистого портфоліо, індивідуальний рівень сформованості ключових і проєктно-технологічноі компетентності учнів.
Проєкт виконуєтьсяза алгоритмом проєктно-технологічної діяльностіНавчальний проєкт (в межах базової технологічної освіти) - це творчий процес втілення задуму в готовий виріб за алгоритмом проєктно- технологічної діяльності.
Проєктування (дизайн) - це процес створення зовнішнього вигляду майбутнього виробу, його конструкції, добору матеріалів та визначення способів його виготовлення.
Технологія реалізації проєктованого - це сукупність способів і засобів перетворення матеріалів у виріб за наперед визначеною послідовністю.
Для виконання творчого проєкту тобі необхідно виконати 4 кроки або 4 етапи:
1. Організаційно-підготовчий (визначення або уточнення завдання, висунення вимог до виробу, пошук малюнків подібних виробів).
2. Конструкторський етап (на основі малюнків та вимог виконуються зображення з необхідними змінами для виготовлення виробу).
3. Технологічний (виготовлення виробу з розробленими зображеннями).
4. Заключний (висновки на відповідність вимогам, поради щодо виготовлення, підрахунки витрат на проект).
Інструменти та матеріали на ІІ семестр
Модуль 1. Технології художнього плетіння (бісероплетіння) Об’єкти праці: Браслет
Інструменти та матеріали: бісер, бісерна голка, волосінь або нитка для бісеру
Модуль 2. Технології аплікаціїОб’єкти праці: Заколка для волосся із штучних квітів або бантик
Інструменти та матеріали: атласна стрічка двох кольорів шириною 5 см, довжина по 1 м, ножиці, пінцет, запальничка або свічка, клей-пістолет, клей Момент "кристал" прозорий, бусинки або напівбусинки, резінка для волосся або заколка
Розділ 2. Технології в побутовій діяльності
Модуль. Культура споживання їжі (8 годин)
Тема 2.2. Як дбати про власний і спільний добробут у побуті Міні-проєкт: Приготування салатів.
Розділ 3. Алгоритм виконання навчальних проєктів
Навчальний проєкт: Корисні речі для власних потреб Інструменти та матеріали: в залежності який буде виріб чи то з бісеру, чи то з атласних стрічок
Модуль 1. Технології художнього плетіння (бісероплетіння)
Об’єкти праці: Браслет
Інструменти та матеріали: бісер, бісерна голка, волосінь або нитка для бісеру
Модуль. Культура споживання їжі. Тема 2.2 Як дбати про власний і спільний добробут у побуті.
Розділ 3. Алгоритм виконання навчальних проєктів. Навчальний проєкт: «Корисні речі для власних потреб» (виготовлення скриньки для прикрас).
Немає коментарів:
Дописати коментар