Технології 6 клас НУШ

 Освітня галузь "Технології" (дівчата)       6 клас    



Шановні дівчатка !

    Ви  відкрили сторінку, яка створена спеціально для вас на період карантину. Сміливо мандруйте цією сторінкою! Працюючи самостійно, виявляйте творчість та ініціативу, беріть на себе відповідальність за ухвалення рішень.
    Ваші вмілі й вправні руки вже виконували красиві речі.
    Сподіваюся, що ці завдання допоможуть вам самореалізуватися, нададуть натхнення і наснаги в навчанні та творчості.

Фантазуйте і творіть! Приємних вам рукоділок та цікавих творилок!


Проєкт (у сфері шкільної технологічної освіти) - це завершений цикл проєктно-технологічної діяльності, спрямованої на вмотивоване одержання очікуваного результату у визначеній часовій послідовності, продуктом якої є поетапно виготовлений особистісно й соціально значущий виріб або послуга, змістове наповнення матеріалів особистого портфоліо, індивідуальний рівень сформованості ключових і проєктно-технологічноі компетентності учнів.

Проєкт виконуєтьсяза алгоритмом проєктно-технологічної діяльності

Навчальний проєкт (в межах базової технологічної освіти) - це творчий процес втілення задуму в готовий виріб за алгоритмом проєктно- технологічної діяльності.

Проєктування (дизайн) - це процес створення зовнішнього вигляду майбутнього виробу, його конструкції, добору матеріалів та визначення способів його виготовлення.

Технологія реалізації проєктованого - це сукупність способів і засобів перетворення матеріалів у виріб за наперед визначеною послідовністю.

Для виконання творчого проєкту тобі необхідно виконати 4 кроки або 4 етапи:

1.      Організаційно-підготовчий (визначення або уточнення завдання, висунення вимог до виробу, пошук малюнків подібних виробів).

2.      Конструкторський етап (на основі малюнків та вимог виконуються зображення з необхідними змінами для виготовлення виробу).

3.      Технологічний (виготовлення виробу з розробленими зображеннями).

4.      Заключний (висновки на відповідність вимогам, поради щодо виготовлення, підрахунки витрат на проект).



                      інструктажі з БЖ.






                      Конструкція виробу.






                          об’єкта праці.


                          виробу.






                            побуті.


                            діяльності.




                             праці.


                             Реклама готового виробу.

Інструменти та матеріали на ІІ семестр

Модуль 1. Технології художнього плетіння (бісероплетіння) 
Об’єкти праці: Браслет
Інструменти та матеріали: бісер, бісерна голка, волосінь або нитка для бісеру


Модуль 2. Технології аплікації
Об’єкти праці: Заколка для волосся із штучних квітів або бантик
Інструменти та матеріали: атласна стрічка двох кольорів шириною 5 см, довжина по 1 м, ножиці, пінцет, запальничка або свічка, клей-пістолет, клей Момент "кристал" прозорий, бусинки або напівбусинки, резінка для волосся або заколка


Розділ 2. Технології в побутовій діяльності
Модуль. Культура споживання їжі (8 годин)
Тема 2.2. Як дбати про власний і спільний добробут у побуті Міні-проєкт: Приготування салатів.


Розділ 3. Алгоритм виконання навчальних проєктів
Навчальний проєкт: Корисні речі для власних потреб
Інструменти та матеріали: в залежності який буде виріб чи то з бісеру, чи то з атласних стрічок

Модуль 1. Технології художнього плетіння (бісероплетіння) 

Об’єкти праці: Браслет
Інструменти та матеріали: бісер, бісерна голка, волосінь або нитка для бісеру




                            зображень.













                            декоративних квітів (пелюсток)


                            композиції виробу.


                            виготовленого виробу.


Модуль. Культура споживання їжі. Тема 2.2 Як дбати про власний і спільний добробут у побуті. 


                             овочів та фруктів




                              вінегрети.






Розділ 3. Алгоритм виконання навчальних проєктів. Навчальний проєкт: «Корисні речі для власних потреб» (виготовлення скриньки для прикрас).


                               проєктно-технологічної діяльності.







































































































































































































Немає коментарів:

Дописати коментар