Трудове навчання (дівчата)        6 клас
            Тема. Охайне житло. Планування прибірання приміщення та добір мийнах засобів.

Вітаю вас, дівчатка!!!  Гарного вам дня та настрою!!!
Будем разом працювати,
Щоб знання хороші мати!

 Актуалізація опорних знань.
Інтелектуальна розминка—гра «Дешифратор»
Із запропонованих літер скласти слово:
РАБИПРИННЯ—(ПРИБИРАННЯ)
Чому саме це слово зашифроване?
Загадки
1.У повітрі він літає,
 На предмети всі сідає.
Прибираєм до знемоги,
Чисто вимиєм підлогу,
Боремося з усіх сил —
А в квартирі знову … (пил)
2.Пан у куточку сумує, хто запросить—з тим танцює. (Віник)
3.Все сміття попідбирає й порошинки позбирає. (Пилосос)
Отже, сьогодні на уроці ми ознайомимося з такими поняттями як прибирання житла, миючі засоби, догляд за побутовою технікою, побутова техніка для прибирання житла

 Мотивація навчальної діяльності .
З давніх-давен людина прагнула до краси, затишку у своїй оселі. Навіть прадавні люди відтворювали своє захоплення  природою в наскальних малюнках. Далеко людина пішла у своєму розвитку: її будинки стали цегляними та бетонними, з’явилися меблі та сучасне обладнання. Але прагнення мати чистий та охайний дім, правильно за ним доглядати повинні всі.
Приємно, коли в кімнаті чисто і затишно. Але для того, щоб тримати житло в чистоті, потрібно чимало праці та часу. Важливо, що поради, наведені нижче, допоможуть вам раціонально використати свій час, краще організувати прибирання в квартирі.
Вивчення нового матеріалу.
 Гігієна -- практика підтримки чистоти з метою забезпечення доброго здоров’я. Слово походить від імені Гігіеї, грецької богині здоров’я, чистоти і санітарії.
1.Прибирання житла. Послідовність дій під час прибирання житла.
 Підтримання чистоти в приміщенні вимагає щоденної клопіткої праці всіх без винятку членів сім’ї. Сучасна промисловість значно полегшує домашню роботу, випускаючи для її виконання необхідну продукцію, а саме: інвентар для прибирання (відра, щітки, швабри, йоржики, мітли); розхідні матеріали (серветки для прибирання, губки, ганчірочки, рукавиці для захисту рук); побутову хімію.
Прибирання поділяють на щоденне, щотижневе і генеральне.
Завдання учням. Користуючись текстом підручника на сторінці 236-237 ( підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. Закладів /І.Ю. Ходзицька, Н.М. Павич, О.В. Горобець, О.І. Безносюк. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2014. – 240 с.) , записати в зошит, що в себе включає щоденне та щотижневе прибирання.
Самостійна робота. Зроби аналіз мийних засобів для догляду за різними видами поверхонь, заповнивши таблицю:
Прочитай етикетку на наявних мийних засобах.
- Проаналізуй, для якого виду прибирання підійдуть ці мийні засоби, та визнач вміст у них шкідливих для здоров’я людини речовин. Заповни таблицю.


Добери інструменти, пристосування та обладнання для прибирання приміщення.


Увага! Дотримуйся правил безпечного користування мийними засобами та побутовою технікою під час прибирання приміщень.

Практична робота. Складання послідовності дій під час прибирання особистого житла 

      (с. 203 підр.)








Немає коментарів:

Дописати коментар