8 клас.
Тема. Бісероплетіння. Елементи технологічної діяльності. Конструкційні матеріали
Багато чого не зробиш, поки не вивчишся.Але багато треба зробити, щоб вивчитись.
Ян Коменський
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності
1. Мистецтво плетіння.
Декоративно-ужиткове мистецтво – одна з важливих галузей cучасної художньої творчості, яка характеризується різножанровістю видів і технік, силою впливу на матеріально-духовне життя суспільства.Плетіння — ремесло з виготовлення доморобних господарсько-побутових та художніх виробів з різноманітної еластичної сировини. В Україні має багаті й давні традиції, особливо на Поліссі.
2. Види технік художнього плетіння.
Бісероплетіння
Існують перли з різних матеріалів, форм і розмірів, і можуть бути, наприклад, виготовлені з мушлі, кераміки або скла. Їх використовують для різних цілей, часто для декору ювелірних виробів та одягу, але також можуть використовуватися для інших видів мистецтва та декору. Це декоративне мистецтво має тисячолітню історію. Використовувалося майстрами у Стародавньому Єгипті і державних утвореннях Південної Африки, Індії та в Південній Америці. Історично такі роботи використовувалися в релігійних цілях, наприклад, як молитовні вінки, талісмани-обереги, а також для торгівлі, бартеру та ритуального обміну подарунками.
Існує кілька різних технік бісероплетіння, таких як плетіння з переплетенням і без нього, бісероплетіння на нитці, вишивка бісером, в'язання бісером гачком і ін.
5 порад в бісероплетінні для початківців
Підвіска тризуб з бісеру! Техніка плетіння цеглинками!
Станочок для бісероплетіння з коробочки. Браслет з
бісеру на станку з коробки. МК.
3. Мета і завдання виготовлення обраного виробу. Історична довідка про вироби-аналоги обраного об’єкта праці.
1. Виберіть із запропонованих слів ті, які ви будете використовувати в роботі над
проєктом: розробити, виготовити, створити, удосконалити, виконати,
навчитися виконувати, зшити, намалювати, вишити, виліпити, освоїти
ремесло та інше.
2. Додайте до обраних слів назву виробу.
3. Дайте відповідь на орієнтовні запитання:
- в якій техніці буде виконано виріб та з чого?
(наприклад, "виготовлення патріотичного браслету зі стрічок", «в технології
художнього плетіння");
- яке застосування виробу? (наприклад, «насити на руці чи використовувати як
аксесуар до рюкзака, одягу тощо");
- для кого буде призначено? (наприклад, «захисника/захисниць України»);
- з чого виготовлено виріб? (наприклад, "зі стрічок шириною 5 мм");
- корисність вашого виробу? (наприклад, "гарний аксесуар і талісман на удачу");
- чому або кому присвячений виріб? (наприклад, «захисникам/захисницям ЗСУ").
Після визначення мети проєкту перейдемо до завдань, які потрібно буде
поступово вирішувати відповідно до неї.
4. Гармонійне поєднання кольорів та способів вирішення ідеї.
Кольорові кола Ньютона, Іттена, Гете, Освальда
Кольорове коло (англ. color wheel) — абстрактний ілюстративний спосіб відображення безперервності переходів між кольорами. Сектори кола пофарбовані в різні кольорові тони,які розміщені в порядку розташування спектральних кольорів, причому пурпуровий колір пов'язує крайні (червоний і фіолетовий) кольори.
Завдання 1 Дайте відповіді на запитання, щодо вибору об'єкта технологічної діяльності та технології його виготовлення
- Для кого призначений виріб що проєктується? ___________________________________
• З кількох деталей буде складатися виріб? ________________________________________
• Які з’єднання будуть застосовуватись при складанні виробу?
____________________________________________________________________________
• Яким він має бути за формою, розміром та колоьром? _____________________________
• В яких техніках та технологіях буде оздоблюватися виріб? ________________________
Завдання 2. Підготувати історичну довідку про об’єкт праці та технологію його виготовлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар