6 клас STEM

Тема. Я у світі людей. Який я? Мої таланти та здібності. Проєкт «Пізнай себе та світ навколо себе».












Залежно від сфер діяльності, в яких вони реалізуються, здібності поділяють на:

  • Інтелектуальні: коли дитина спостережлива, уважна, допитлива, має гарну пам’ять, вчиться легко та з задоволенням, знає багато різноманітної інформації, вміє гарно висловлювати свої думки.
  • Академічні (в різних напрямках науки):
- читання: постійно читає та гарно декламує; має великий словниковий запас; вміє довго концентрувати увагу, слухаючи тексти; довго зберігає в пам’яті символи, букви, слова;

- математика: проявляє цікавість до рахування, вимірювання, зважування чи впорядкування предметів; цікавиться та розуміється на математичних відношеннях; демонструє легкість у сприйнятті та запам’ятовуванні математичних символів; легко виконує математичні операції; знається на вимірах часу (години, календар) та грошей;

- природознавство: уважний до предметів та явищ; цікавиться та вміє класифікувати; задає питання про походження та функцію предметів чи явищ; виявляє інтерес до природничих дослідів та експериментів.

  • Творчі: дитина має допитливий розум; може бути цілковито зосереджена на улюбленому занятті чи якомусь явищі, яке цікавить; демонструє високу продуктивність та інтерес до багатьох речей; часто робить все по-своєму (незалежна); винахідлива в творчій діяльності (може творити без зразків), іграх, використанні матеріалів та ідей; продукує оригінальні ідеї та рішення.
  • Спілкування та лідерства: легко пристосовується до нових ситуацій; інші діти полюбляють вибирати його в якості партнера для ігор чи виконання шкільних завдань; в оточенні незнайомих людей зберігає впевненість в собі; має схильність до керування іграми чи заняттями інших дітей; з легкістю спілкується з іншими дітьми та дорослими; інші часто звертаються до нього за порадою чи допомогою.
  • Художні:
- в сфері мистецтва: дитина має великий інтерес до візуальної інформації; проводить багато
часу за малюванням чи ліпленням; має «вправні руки»; свідомо вибудовує композицію картин, малюнків чи фото; всі його роботи мають гарну композицію, конструкцію, колір.

- в музиці: дитина виявляє цікавість до музичних занять; емоційно реагує на характер та настрій музики; звертає увагу на саундтреки у фільмах та відеороликах; легко повторює короткі ритмічні шматки музичних творів; взнає мелодії за першими звуками; часто підспівує виконавцям.

  • Рухові: виявляє цікавість до занять, які потребують тонкої та точної моторики; любить рух (бігати, стрибати, лазити); володіє пластичністю та широким діапазоном руху (від повільного до швидкого, від плавного до різкого); гарно втримує рівновагу; має гарну фізичну силу; демонструє високий рівень розвитку навичок руху (ходьба, біг, стрибки, вміння кидати та ловити предмети тощо).
















































Немає коментарів:

Дописати коментар