5 клас
Тема. Як правильно оцінити власноруч виготовлений виріб .
Ознаки якості виготовленого виробу
Гарно й зручно ми сідаємІ проєкт свій завершаєм.
Те, що вчили – пригадаєм,
Будь уважний, починаєм!
Четвертий етап, заключний, найменший за обсягом часу. По-перше, слід виконати випробування виготовленого виробу на відповідність поставленим вимогам та написати висновок. По-друге, відбувається презентування проєкту та підводяться підсумки.
Стадії:
• порівняння і випробування проектованого виробу, порівняння виготовленої конструкції із запланованою
• презентація творчої діяльності та проектовано виробу.
Стадії:
• порівняння і випробування проектованого виробу, порівняння виготовленої конструкції із запланованою
• презентація творчої діяльності та проектовано виробу.
Розгадай ребус і ти дізнаєшся як називаються допоміжні частини або деталі, необхідні для надання виробу стану завершеності.
Для розшифровування ребусів необхідно знати правила:
1. Якщо ліворуч від зображеного предмету стоять коми, то це означає, що зі слова необхідно вилучити стільки букв, скільки стоїть ком . Якщо ці коми стоять справа від малюнка, то вилучаються кінцеві букви.
2. Якщо буква вилучається із середини слова, то під малюнком пишуть необхідну букву і перекреслюють її.
3. Склади або окремі букви можуть мати і таке шифрування, де одна буква дорівнює іншій - А=И. У цьому випадку замінивши в слові А на И, одержимо замість "ластівка"—"листівка".
Для розшифровування ребусів необхідно знати правила:
1. Якщо ліворуч від зображеного предмету стоять коми, то це означає, що зі слова необхідно вилучити стільки букв, скільки стоїть ком . Якщо ці коми стоять справа від малюнка, то вилучаються кінцеві букви.
2. Якщо буква вилучається із середини слова, то під малюнком пишуть необхідну букву і перекреслюють її.
3. Склади або окремі букви можуть мати і таке шифрування, де одна буква дорівнює іншій - А=И. У цьому випадку замінивши в слові А на И, одержимо замість "ластівка"—"листівка".
Початківцям рукоділницям, які роблять перші кроки, буває важко розібратися, яка фурнітура для виготовлення браслетів необхідна і навіщо вона потрібна.
При виготовленні авторської біжутерії дуже велике значення мають дрібниці, які не надто важливі на перший погляд. Ось ними і є деталі для виготовлення браслетів, без яких створити гарну прикрасу не вийде. Крім того, відповідні елементи спрощують втілення задуманої ідеї, роблять виріб зручним у носінні, забезпечують його довговічність, покращують естетичний вигляд.
Неможливо обійти стороною браслети з підвісками. Вони виглядають оригінально і незвично. Велика розмаїтість підвісок дозволяє підібрати елементи на будь-яку тематику
Щоб створити міцну і незвичайну модель, досить запастися не тільки шнурками, а й гайками. Така прикраса виглядає яскраво, потужно і модно. Браслет з гайками дозволить додати образу зухвалості і бунтарства.
Ви маєте визначити образ браслету, скоректувати при потребі , дібрати оздоблення для створення визначення образу, при потребі ви можете обмінятися фурнітурою. Вам потрібно виконати оздоблення браслету за потреби.
Художнє формоутворення із сучасних матеріалів сучасними інструментами, але з використанням традиційного національного або регіонального декору це -
Оздоблення браслета
- Визначити образ браслета, обговорити, скоректувати при потребі.
- Дібрати оздоблення для створення визначеного образу, обміняться фурнітурою при потребі.
- Виконати оздоблення браслета за потреби.
Підрахуй кількість та вартість використаних матеріалів
- Пояснити, у чому полягала мета проекту та які було поставлено завдання для виконання роботи.
- Розповісти про особливості конструкції та переваги створеного виробу порівняно з іншими.
- Відзначити недоліки в роботі (що можна переробити (удосконалити) у разі повторного виконання проекту з метою покращення якості й естетичності сприйняття.
- Визначити, чи відповідає виготовлений виріб запланованому задуму
- Відзначити, які знання, уміння та навички отримано під час реалізації проєкту (які джерела пошуку інформації опрацьовано, які нові техніки (технології) опановано, які навички вдосконалено, які особисті надбання у проєктній роботі, що було найцікавішим у роботі тощо).
- Дати об’єктивну оцінку виконаній проєктній роботі, визначити, чи досягнуто заплановану мету
- Яка значущість власноруч виготовленого виробу.
- Прорекламувати виріб або проєктну роботу в цілому
- Розповісти, чи отримано задоволення від результатів діяльності
Здійснити самооцінювання, заповніть таблицю
Немає коментарів:
Дописати коментар