5 клас

Тема. Як правильно оцінити власноруч виготовлений виріб в техніці народної і сучасної іграшки. Презентація проєкту.

Бажаю усім, щоб до кожного з вас
Завітало натхнення сьогодні у клас
І збудило бажання здобути знання,
Щоб потім життям ви не йшли навмання.
Щоб вам захотілось новеньке пізнати,
Самим научитись та інших навчати.


Майже всі зшили свої іграшки. Вони вже неповторні, бо кожна обрала особливий матеріал для роботи, має власний «почерк» виконання швів, тощо. Але з допомогою стрічок, мережива, декоративних ґудзиків, ланцюжків та інших дрібничок можна підкреслити індивідуальність кожної іграшки, створити певний образ. Також з’ясуємо, якою має бути безпечна іграшка.

Іграшка, яку ви пошили, вже має своє призначення – у подарунок молодшій сестричці чи папі у машину, а може на поличку у власній кімнаті. В залежності від призначення іграшки акценти до вимог якості дещо зміщуються.

Іграшки, призначенні для дітей, повинні бути екологічно безпечними, мало забруднюватись та легко відмиватись, всі кріплення іграшки повинні бути надійними та сама іграшка – приваблива. Батьків цікавить також вартість іграшки, а виробників – технологічність.

Навіть пошиті за однією викрійкою вироби можна урізноманітнити, надати їм індивідуальності за допомогою оздоблення – визначити стать іграшки, професійну приналежність, характер, тощо.

Для цього використаємо фурнітуру – стрічки, мереживо, декоративні ґудзики, ланцюжки та інші дрібнички.
Ви маєте визначити образ іграшки, скоректувати при потребі , дібрати оздоблення для створення визначення образу, при потребі ви можете обмінятися фурнітурою. Вам потрібно правильно обрати спосіб пришивання фурнітури, ручні стібки та строчки, виконати оздоблення іграшки.

  1. Визначити образ іграшки, обговорити, скоректувати при потребі.
  2. Дібрати оздоблення для створення визначеного образу, обміняться фурнітурою при потребі.
  3. Обирати спосіб нашивання фурнітури, ручні стібки та строчки, виконати оздоблення іграшки.




• Чи отримали ви очікуваний результат?
• В чому причини можливих недоліків у роботі?
• Як їх усунути та уникнути в подальшому?

Підрахуй кількість та вартість використаних матеріалів

  • Пояснити, у чому полягала мета проекту та які було поставлено завдання для виконання роботи.
  • Розповісти про особливості конструкції та переваги створеного виробу порівняно з іншими.
  • Відзначити недоліки в роботі (що можна переробити (удосконалити) у разі повторного виконання проекту з метою покращення якості й естетичності сприйняття.
  • Визначити, чи відповідає виготовлений виріб запланованому задуму
  • Відзначити, які знання, уміння та навички отримано під час реалізації проєкту (які джерела пошуку інформації опрацьовано, які нові техніки (технології) опановано, які навички вдосконалено, які особисті надбання у проєктній роботі, що було найцікавішим у роботі тощо).
  • Дати об’єктивну оцінку виконаній проєктній роботі, визначити, чи досягнуто заплановану мету
  • Яка значущість власноруч виготовленого виробу.
  • Прорекламувати виріб або проєктну роботу в цілому
  • Розповісти, чи отримано задоволення від результатів діяльності





Немає коментарів:

Дописати коментар