5 клас

Тема. Як правильно оцінити власноруч виготовлений виріб. Ознаки якості виготовленого виробу.

Гарно й зручно ми сідаєм
І проєкт свій завершаєм.
Те, що вчили – пригадаєм,
Будь уважний, починаєм!

Ви вже декорували своє яйце аплікацією з ниток. Вони вийшли неповторними, бо кожен з вас обрав особливий орнамент, малюнок, кожне яйце має власний «почерк». Але за допомогою декоративних прикрас можна підкреслити індивідуальність вашої писанки, створити певний образ.
Четвертий етап, заключний, найменший за обсягом часу. По-перше, слід виконати оздоблення виробу. По-друге, слід виконати випробування виготовленого виробу на відповідність поставленим вимогам та написати висновок. По-третє, відбувається презентування проєкту та підводяться підсумки.

Стадії:

• оздоблення виробу
• порівняння і випробування проектованого виробу, порівняння виготовленої конструкції із запланованою
• презентація творчої діяльності та проектовано виробу.


Під час вибору способу оздоблення аплікації слід враховувати не тільки загальну композицію виробу, матеріали, з яких його виготовлено, а й те, що сама аплікація вже є оздобленням виробів. Наприклад, постільна білизна з аплікацією не може бути оздоблена бісером, ґудзиками та іншими декоративними матеріалами, окрім вишивки. Оздоблення такими матеріалами недоречне також на дитячому одязі для немовлят, щоб не становити небезпеку для їхнього здоров’я та життя.

1. Стрази.
2. Декоративні прикраси з різних матеріалів.
3. Бісер, намистини, камінчики на клейовій основі, паєтки.
4. Кабошони
5. Декоративні ґудзики.
6. Кольорові стрічки
7. Самоклейні перлини різного кольору й діаметра.
8. Декоративні шнурки.
9. Мереживо
10. Декоративні стрічки






Підрахуй кількість та вартість використаних матеріалів


  • Пояснити, у чому полягала мета проекту та які було поставлено завдання для виконання роботи.
  • Розповісти про особливості конструкції та переваги створеного виробу порівняно з іншими.
  • Відзначити недоліки в роботі (що можна переробити (удосконалити) у разі повторного виконання проекту з метою покращення якості й естетичності сприйняття.
  • Визначити, чи відповідає виготовлений виріб запланованому задуму
  • Відзначити, які знання, уміння та навички отримано під час реалізації проєкту (які джерела пошуку інформації опрацьовано, які нові техніки (технології) опановано, які навички вдосконалено, які особисті надбання у проєктній роботі, що було найцікавішим у роботі тощо).
  • Дати об’єктивну оцінку виконаній проєктній роботі, визначити, чи досягнуто заплановану мету
  • Яка значущість власноруч виготовленого виробу.
  • Прорекламувати виріб або проєктну роботу в цілому
  • Розповісти, чи отримано задоволення від результатів діяльності


Здійснити самооцінювання, заповніть таблицю















Немає коментарів:

Дописати коментар