Трудове навчання (дівчата)

                                                                                      6 клас

                             Тема. Статична іграшка. Конструкційні матеріали. Проектування

                                   форми. Графічне зображення іграшки

Іграшка – давній, можливо багатогранний вид мистецтва, якась особлива поезія, захоплюючий казковий світ, приходить в кожну оселю з іграшкою.

В українській іграшці знайшли відображення явища історичного буття, етичні і естетичні уявлення. Вона засвідчує своєрідні мистецькі риси, виявляє художню обдарованість народу, його прагнення до краси, творчу фантазію.

Секрет привабливості іграшки у жвавості розповіді, в простоті, лаконізмі.

Тісто  - чудовий матеріал для мистецтва, і українці здавна цим користуються. Солоне тісто вико-ристовувалося для виготовлення дитячої іграшки. Ці іграшки мають ліпитися дружно, всією сім'єю. Борошно, сіль, вода - доступні та екологічно чисті матеріали. Важливий момент: замішуючи тісто, думайте про щось приємне, хороше і тісто вбере в себе добре та ласкаве тепло ваших рук. 

 

Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Для цього:

     1. Дай у зошиті відповіді на запитання: 

- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- Чи потрібні в нашому житті іграшки?
- З яких матеріалів можна виготовити статичні іграшки?

- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...).

2.  Намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методу фантазування. Для цього спочатку переглянь матеріал ось тут: "Метод фантазування". А тепер можна і трішки пофантазувати та намалювати свій майбутній виріб. Головне - ніяких обмежень, працює тільки наша фантазія.

     Отже, перед кожним з нас є фантастичні, незвичні та оригінальні «Іграшки».

     3. Після завершення малюнка коротко опиши у зошиті свою фантастичну ідею. 

    4. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого. 

 5. Оглянь уважно фото, які ти знайшов сам або вибрав в нашому спільному електронному банку-даних. Після цього дай у зошиті відповіді на запитання: 

- Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення? 

- Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення? 

- Який виріб ти обрав би для виготовлення на уроці трудового навчання? 

     6. Зроби у зошиті висновок: 

- Я обрав за основу виріб під назвою ________________ 

           





Немає коментарів:

Дописати коментар