Трудове навчання (дівчата)
6 клас
Тема. Статична іграшка. Конструкційні матеріали. Проектування
форми. Графічне зображення іграшки
Іграшка – давній,
можливо багатогранний вид мистецтва, якась особлива поезія, захоплюючий
казковий світ, приходить в кожну оселю з іграшкою.
В українській
іграшці знайшли відображення явища історичного буття, етичні і естетичні
уявлення. Вона засвідчує своєрідні мистецькі риси, виявляє художню
обдарованість народу, його прагнення до краси, творчу фантазію.
Секрет
привабливості іграшки у жвавості розповіді, в простоті, лаконізмі.
Тісто -
чудовий матеріал для мистецтва, і українці здавна цим користуються. Солоне
тісто вико-ристовувалося для виготовлення дитячої іграшки. Ці іграшки мають
ліпитися дружно, всією сім'єю. Борошно, сіль, вода - доступні та екологічно
чисті матеріали. Важливий момент: замішуючи тісто, думайте про щось приємне,
хороше і тісто вбере в себе добре та ласкаве тепло ваших рук.
Спираючись на
власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму
виробі. Для цього:
1.
Дай у зошиті відповіді на запитання:
- Для кого або для
чого я буду виконувати цей проект?
- Чи потрібні в нашому житті іграшки?
- З яких матеріалів можна виготовити статичні іграшки?
- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...).
2. Намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методу фантазування. Для
цього спочатку переглянь матеріал ось тут: "Метод фантазування". А тепер можна і трішки пофантазувати
та намалювати свій майбутній виріб. Головне - ніяких обмежень, працює тільки
наша фантазія.
Отже, перед кожним з нас є фантастичні, незвичні та оригінальні «Іграшки».
3.
Після завершення малюнка коротко опиши у зошиті свою фантастичну ідею.
4. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька
малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого.
5. Оглянь
уважно фото, які ти знайшов сам або вибрав в нашому спільному електронному
банку-даних. Після цього дай у зошиті відповіді на запитання:
- Який із виробів,
на твою думку, є найскладнішим для виготовлення?
- Який із виробів,
на твою думку, є найлегшим для виготовлення?
- Який виріб ти
обрав би для виготовлення на уроці трудового навчання?
6.
Зроби у зошиті висновок:
- Я обрав за основу виріб під назвою ________________
Немає коментарів:
Дописати коментар